tubizm 23+3 gunluk hamileyim 3 gundur agzimda sanki madeni para emmisim gibi bir tat oluyor gebelikle ilgisi var mıdır
ZAsk tubizm Benim ilk 4 aya kadar vardı. Bir süre geçti 24. haftalarda yeniden başladı şimdi geçti. Sebebini bilmiyorum ilk başlarda doktor normal demişti.
Denizincani tubizm kan ilaci aldgmda oluyordu we feci midemi bulandirirdi ilaci biraktim gecti sizin neden bilmiyorum ama gecer insallah hamileliktendir
Mlsldy Benim de ilk 3 ay olmuştu sanki dudağım kanamış da kan dilime değmiş gibi bi tattı. Şimdi 16 haftalığım o his geçti.
Mlsldy tubizm geçer canm inşallah bende özellikle süt içerken farkediyordum o tadı kötü bişey gerçekten