Edissevil 19haftalıgım. Araba aldık süt sağma makınası aldık 3-5kıyafet aldık. Ama pahalıları alıp ödeyip bitirmek istiyoruz doğana kadar o yüzden masraflı olan bir odası kaldı 4.500civarı. Bir de biberon temizleme makinası kaldı oda 400lira göğüs gümüş kapak alıcam oda 300 civarı. Doğum paketini de önceden alıp ödedik. Bizim ortalama 7.000 filan bi masrafımız kaldı herhalde öyle tahmin ediyorum odasıyla malzemesiyle. 2şubatta doğucak oğlum. Bence pahalı malzemeleri yavaş yavaş alıp ödemek lazım