Bertug-Tugberk-Mom 35 yaşından sonra sorunsuz normal doğum yapan var mı? Bazı riskleri oluyormuş korktum açıkçası 😐
nilly Bertug-Tugberk-Mom ben 35 yaşındayım şuan. 34 te normal doğurdum oğlum 11 aylık nisanda tekrar doğurucam inşallah kısmetse normal bekliyoruz.
Ruhsuz Bertug-Tugberk-Mom kim söylüyor bunları, neden risk olsun ki şu an okuyan annelerin çoğu geç evleniyor geç doğuruyor 40 45 inde bile doğanlar var Allahım izni ile bir sey olmaz.. Kafana takma cnm böyle şeyleri oluruna bırak rahat ol gereksiz stres yapma
Guligul Bertug-Tugberk-Mom gunumuz hayat sartlarinda zaten bebek sahibi olma yasi 35 ve uste yukseldi. Cecrenizdeki cocuk yasta veya 20lerin basinda evlenenleri kendinize baz almayin. Ayrica dogum seklinin yasla basla alakasi yok tamamen hamilenin ve bebegin saglik durumuyla alakasi var. Her sey yolundaysa drunuz normale yonlendirir yolunda degilse sezeryana .. hayirlisi olsun.
Bertug-Tugberk-Mom Ruhsuz Haklisin bende oyle dusunuyordum ama bazi uzmanlarin yazilarini okudum etkilendim. Sağol canım tavsiyen icin 🙏💕
Ruhsuz Bertug-Tugberk-Mom kesinlikle okuma canım onlar hep olacak kötü şeylerden bahsediyorlar, 15,16 yasında evlenen küçücük kızlar var onlar nasıl doğuruyor ben 4 kere kayıp yasadım psikolojim alt üst oldu o yüzden negatif seyler den uzak duruyorum stres bebegı cok etkiliyor unutma
Bertug-Tugberk-Mom Ruhsuz Evet çok haklısın benimde 1 kaybım var , şuanda da kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bu gune kadar stresten hep uzak durdum, dediğin gibi okumamak lazım aslında😐
Bertug-Tugberk-Mom Guligul Aynen öyle aslında bende öyle düşünüyorum ama biran öyle korku geldi , çok sagolun 🙏
Ruhsuz Bertug-Tugberk-Mom ben de kan sulandırıcı kullanıyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşAllah
Bertug-Tugberk-Mom Ruhsuz herşeyin hayırlısı 🙏 öyle düşünme, doğru zaman gelmemiş demekki . Ben kendim içinde öyle düşünüyorum. Rabbim hayırlısıyla bunu kucagina almayı nasip etsin 🙏🙏🙏🤲🤲🤲🧿
Ruhsuz Bertug-Tugberk-Mom Amin Allah razı Olsun İnşAllah hepimiz alırız kucağımıza 🤲🤲Kötü düşünmüyorum Rabbim her şeyin en güzelini bilir
kimsebilmesindiye 35 yasindayim kismetse 2. Kez normal dogum yapacagim. Dr hic tehlikeden bahsetmedi.