ikranrcakr
Kızlar dün hesap yaptım da çok özür dilerim yorum yapan arkadaşlardan 6 gün gecikmiş adetim 2. gün gecikme de kan testi yaptım 0.1 çıktı idrar testi yaptım 3 nde gözle gözüken ince pembemsi bir çizgi çıktı kendimi ümitlendirmiyorum hayırlısı neyse o olsun yeni evliyim zaten düğünden 2 gün önce adetim bitmişti