Mrv_ycgl Kızlar dün ve bugün sabah şiddetli karin agrisiyla uyandım dün biraz dinlenince geçti ama bugün kaç saat oldu hala devam ediyo 26. Haftadayim doktoruma gorunucem varmi başına gelen
Zuhal_19 Mrv_ycgl bende öyleydim iki gün çektim hala da var doktora gttim sonra enfeksiyon varmış nst ye girdim sancı çıkmadı bende 30 haftalığım
SeymaAkyol Mrv_ycgl aynı durumu bende yaşadım enfeksiyon cıktı karında vajinada batma ağrı oluyo enfeksiyon oldugu zmana
Gulbeyazk Mrv_ycgl canım korkutmak gibi olsun istemem üç gün o şekilde sancim oldu gaz dedim dinleneyim geçer dedim gitmedim doktora müsaitsen hemen git ben erken doğum yaptım artık en ufak bir şeyden şüphelenirim heralde
Mrv_ycgl SeymaAkyol karin kasik her yeri agriyo. Şeker yüklemesi de yaptırıyorum bugün girişte söyledim idrar tahlili yaparmisiniz diye yazmamış ya baska türlü de anlasilmazki. Sağlık ocağında yaptirsam çıkar mı. Bende enfeksiyondan supeleniyorum
Mrv_ycgl Zuhal_19 idrar yaparken yanma koku akinti yok bende ama yinede enfeksiyon olabilir tabi bunlar olmasada
Mrv_ycgl Zuhal_19 hareket bile edemiyorum bu kadar agrimasi normal mı nst de bisey cikmadi hafif enfeksiyon çıktı kanda. Idrar yapalım dedim doktor yapmadı dinlen sonra gecmezse gel dedi çok endişeleniyorum
Zuhal_19 Mrv_ycgl Bendede yktu cnm ama. Çıktı tabi bu agrilar herkeste aynı seyi işaret etmeyebilir sen git sancım var de nst yinede gir belli olmaz diye düşünüyrm
Mrv_ycgl Gulbeyazk nstye girdim bayan agri görünmuyo dedi öğleden sonra doktoruma gostericem. Sende çıkmış miydi agri nstde kaç hafta doğum yaptın
Gulbeyazk Mrv_ycgl canım bn 23 haftada yaptım nts ye falan baglanmadim çünkü dört santim açılmak vardi
Zuhal_19 Mrv_ycgl valla ben de öyleydim hala da öyleyim catim da da ağrı var ama her ağrı herkeste farklı etki yapabilir cnm
Mrv_ycgl Zuhal_19 farklı bisey olmasın da canım bilmediğimiz için korkuyoruz. Antibiyotik kullandinmi
Zuhal_19 Mrv_ycgl kullanıyorum cnm hala çatim çok agiriyr fitil hap ve toz.. Bende tecrübesizim bisey oldugunda gidiyorum mecbur hastaneye
Zuhal_19 Mrv_ycgl belki de cnm verse iyi gelirdi. Ama bende yanlış yönlendirmek istemiyorum sen içinde tereddüt olursa git yine başka doktora