Rzlgln534 Kızlar doktordayım 37.haftamdayım doktor ultrason da suyumu az gördü herhalde yatış verdi ben hiç su filan gelmedi ama akıntı gibi olıyordu herzamanmi gibi sizce ne olur her yatış Doğum mu demek çok üzgünüm
azizeguneyy Rzlgln534 niye üzgünsün bebeğin doğsa küveze alınmaz ki bu haftadan sonra ? bebeğin sağlıklı olması daha önemli değil mi sonuçta?