Dmlakkayaa Firdevsi endişelenme canım uyuyordur benim de bazen çok hareketli bazen saatlerce hareket Yok normal bence
aslimutlu1 Firdevsi uyuyordur anneeesi 😊 bende bu sabah öyle düşünüyordum niye harelet etmiyor. Sıpa tekmeyi bi anda attı 😁 endişlenme
Lamiyye Firdevsi gunaydin herkese bende 23um bebek haraket ediyo ama eskisi gibi sert sekilde olmuyo neden ola bilir acaba onumuzdeki hafda kontolum var insalah bisey yokdur
Bertug-Tugberk-Mom Firdevsi normal ,uykulari duzene girmeye başladığı için bi dönem daha az hareket ediyorlarmış, benimde öyle oldu 25-26 da. Şuan 28. Haftadayım gayet iyi hareketleri 🙏🤲
aslimutlu1 Firdevsi cok için rahat degilse git bi saglık ocagına canım . Lamiyye normal canım . Meraklanma
aslimutlu1 Sibl8 ilk gebelikse 20-23 haftalarında hissedebilirsin canım. Ben 18. Haftamda pıt pıt hissettim tam anlamıyla 22 . Hafta hissediyordum ayırt ediyordum . Sabırlı ol
merveker Canım ben de 25+4üm dün benimki de 1 gün hiç hareket etmedi panikledim doktora gittim doktor bu haftalarda azalma olabileceğini söyledi ve ultrasonda da çok hareketliydi :)