Ebay Merhaba hamişler canınız çekmesinni istemiyorum ama ya ben sürekli çagla yiyorum günlük 1 kilo nerdeyse sizce bi zarari olur mu araştırdım fakat bi zararını bulamadım 🤔
cimennbayann Ebay zararı yok canım tabi ki zararlı birşey yemiyorsun ki bende erik aşeriyordum eşim eylül ayında zor buldu yeşil eriği şimdi 36+1im hala canım istiyor ama donuk erik dışında bulamadık 😂
Aysenurtsr Ebay 2 aydir ben de bekliyorum, zamani gelse de yesem diye. Iyi mi bari tadi simdi cikanlarin 🙂
Susamtanesii Ebay bende çağla aşerdim canım 2 ay önce eşim buldu ama dondurulmuş olarak çözününce de yiyemedim çok kötü oldu ve dün çağlanın çıktığını gördük ve 2 kilo yedim hemde tuzla bende baktım ama zararlı yazan biyer görmedim afiyet şifa olsun bebeklerimize 😋
Annesinin1tanesi Ebay Allahım buda soru mu 🙄🤣 ye yiyebildiğin kadar memleketim mersinde çıkmış ama ben hakkarideyim burayada bütün manavlar mersinden getirtiyor. Kaç gündür soruyorum ama ama getrtemiyorlar malesef yeternce yokmuş 😭 elime geçse çuval çuval yicem canm ya 🙈hiçbir meyveyi sevmiyorm bna erik badem nektari yenidünya olsun başka hiçbi meyve olmasn ya 😞🤣
NaimeYilmaz cimennbayann nası yedın onuu bızım manavada gelmıs zor yedm erıkmıs gıbı hayal ederek yedm ama bıldıgın olmamıs meyve gıbıydı acıydı
cimennbayann Ebay biz bulamadık ki heryere baktık babam donuk buldu en son o da çözününce birşeye yaramadı bozulmuş erik gibi oldu
Aysenurtsr Ebay istanbul da yasiyorum ama caglanin zamani degil diye henuz hic biyerde gormedim, aserme sitesinde gordum ama dondurulmus yaziyordu almadim. Zamanini bekliyorum ben, 1,2 ay daha beklerim ben 🤗
NaimeYilmaz Ah ahhh 😞 günaha giriyorum belki artık bılmıyorum ama dolabı bı acıorm keske hepsının yerıne yaz meyvelerı olsaydı dıorm 😞😞 tabak tabak duruo sankı rafta ... olsa inan bana 1 kılo 5 kılo dınlemez yerm hepsınden .. 😢
cimennbayann NaimeYilmaz donuk eriği giyemedim ki zaten çözününce bozuk gibi oldu yumuşacık kokusu bi tuhaftı attım çöpe 😭😭
Obsesifk Benimde canım karğuz çekiyor ama öyle hemen olsun yiyeyim değil ama ilk bulduğum yerde alıcam
ElifGunesaltn Siz yine iyisiniz arkadaşlar ben yurtdışında yaşıyorum, psikolojik mi inanın bilmiyorum ama canım simit bile istiyor, fakat yok. 😞
Obsesifk NaimeYilmaz istanbulda ama sadece yılbaşında migrosta görmüştüm çevremdeki yerlerde daha görmedim
Ebay cimennbayann#495670 evet dondurulmus olanlarin tadı çok kötü ama haberlerde filan çıktı antalya da yasıyorum ben havalar guzel gittiginden seranın icinde yetisen erikler var bi bakın netten habere isterseniz