zey_zey doktor şart dediyse yaptır . Gebelik kaynaklı diyabet çıkabiliyormuş. O zaman ona göre beslenirsin. Ben yaptırdım bebeğin gelişimi önde diye doktorum şart oldu dedi . Ama temiz çıktı . Sadece bebek çok hareketleniyor biraz fazla vuruyor . Azıcıkta uykum geldi orda beklerken. Gitmeden bana aman şakın tek gitme çok fena oluyorsun kaç gün kendine gelemiyorsun dediler ama ben gayet iyiydim .