Gamzezfr Benim ilk dogumumda ikisi dw kaldı, çok yardımcı oldular
Şimdi dönüşümlü istiyorum mümkünse, hastane de annem olacak , kayınvalidem kızımla ilgilenecek. Sonra ebe geçince ilk hafta kayınvalidem olur belki, ikinci hafta da annem gelir. Onlarıda kırmak istemiyorum kalmak isticekler çünkü.
Yoksa bana 1 hafta yetiyor ayaklanırım inşallah.