Kaantoprak Kesinlikle geçmeyen zaman yapmışlar sanki ☺️ 2. Gebeliğim lakin aşırı sabırsızlanıyorum. İlk de herşeyi son ana bırakmıştım ama çok pişmanım. Şimdi ise 25 26 haftadan sonra en geç 32 haftaya kadar tüm hazırlıkları bitirmeyi düşünüyorum. En sağlam vakit bu zaman dilimi gibi geliyor bana. Ama dikkat 32 haftadan sonra iyice ağırlaşıyorsunuz hiçbir şey yapamıyorsunuz. En iyisi bu vakitte kadar bitirmek 😊
Yo-si47 Betul3535 canım yavaştan almaya başlıyoruz son aya bırakmayacam bu ay beşiğini ve Bebek arabasını almayı düşünüyorum