Duyguu1148 Merhaba arkadaşlar ben 23 haftalık hamileyim ikili tarama testim ve özelde yaptırdığım ayrıntılı utrasyon çok temiz çıktı ama üniversite hastanesinde ense kalınlığı fazla görüldü. Böyle bi durum yaşayan oldu mu bilgi verirseniz çoook sevinirim...
Tuuce7 Duyguu1148 bende olmadı ama geçtiğimiz günlerde de aynı konu başlığı açılmıştı orda yazmışlar biri birine uymayabiliyor diye. Yorum yazıyorum ki cevaplar artsın diye. 💎 içinizi ferah tutun.
aslimutlu1 Duyguu1148 canım sadece ense kalınlıgıyla olacak sey degil .detaylı ultrason da burun kemigi falnda ölcülüyor . İçini ferah tut . Yanılma olabiliyor
_HB_ Duyguu1148 genetiktir. Sen ailene bak ensesi kalın olan varmı? Arkadasımada detaylı da ensesi kalın demişlerdi, sağlıklı doğdu. Kayınpederinin ensesi kalın, genetik ona çekmiş. Bide bebeği kiloluydu ondan da oyle gorunmuştu
Sweetblonde88 Duyguu1148 üniversite hastaneleri kesip biçmek derdinde benim herseyim normal trizomi 21 risk 3011 de 1 cıkmış diye amniyosentez yapmak istediler. Hemen kaçın ordan 🙃
Duyguu1148 aslimutlu1 burun kemiği vs herşeyi tam tek sıkıntı ense kalınlığı dediler amniyosentez dediler ben istemedim ne olursa bebeğimin hayatını sonlandıramam
Duyguu1148 _HB_ eşimin ve kendi babamın enseleri kalın onunla alakalıdır inşallah evet kilosu haftasına göre önde gidiyo dedi doktor çok şükür çok sağol içimi rahatlattığın için 😊
yasminidil Duyguu1148 o zaman fetal DNA yaptırın durumunuz el verirse içiniz rahat olsun. Benim testlerde riskim çok yüksek çıktı ama ultrasonda bi sorun yoktu gene de o testi yaptırdık. Sonuç temiz geldi şükür. 32. Haftadayım ama maalesef doğmadan insan rahat etmiyor. Böbrek genişlemesi var onu da down sendromuna yoruyorlar. Sağlıkla doğsun yavrularımız inşallah sizinde öyle olur korkmayın😇
aslimutlu1 Duyguu1148 burda okudugum ne hikayeler var , mucizelerle dolu . Sakat ,yasamaz ,yaşasa bile uzun sürmez diyenler sap a saglam dogurdu. İçini ferah tut. Saglıcakla al kucagına ❤️
Sahika3 yasminidil merhaba sizde böbrek genişlemesinden başka neyden dolayı riskli dediler? Bizde de böbrek genişlemesi ve kafada kist var da
Duyguu1148 Sweetblonde88 aynen öyle insanın resmen moralini bozuyorlar. Ama doğru düzgün doğum hastanesi de yokki bakınca ve bi kaç tanıdığımda orda doğum yapınca bende oraya gitmeye başladım sonumuz hayır olsun inşallah😊
yasminidil Sahika3 bizim genişleme ve kalpte küçük bir delik vardı ama şükür dün kontrole gittiğime genişleme geçmişti. 36. Haftadayım az kaldı doğuma zaten ama işte bu korkular bi türlü bitmiyor inşallah sağlıkla doğar hepsi yavrularmızın🙏
Cilek_kentli Duyguu1148 Canım bizim de ikili test falan normal cıktı. Ayrıntılı da bağırsağında parlaklık var diye doktor down sendromlu olabilir dedi. Amniyosentez falan yaptırmami ya da yurt dışına teste gondermemi söylediler. Tek bi durumun down sendromuna bağlamaları çok saçma. Biz hiçbirini kabul etmedik. Rabbim sağlıcakla kucaklarimiza almayı nasip etsin
Duyguu1148 Cilek_kentli aynen canım bende yaptırmadım Allahım inşallah sağsalim kucağımıza almamızı nasip etsin doktorlara kalsa zaten bütün çocuklar down sendromlu :)
Sahika3 yasminidil amin inşallah, zaten temiz çıkmış öyledir de sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏻
Tweety92 Duyguu1148 Sizin de aynı durumunuz olmuş detaylı ultrasonda bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı
Tweety92 Duyguu1148 Sizin de aynı durumunuz olmuş detaylı ultrasonda bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı
Sevilypc Canım ikili testim temizdi ama 22.haftada bebeğim in iki böbreğinde büyüme ve ense kalınlığı çıktı. Bana da down sendromlu dediler hiç bi test yaptırmadım. Doğum yapalı 10 gün oluyo çok şükür bebeğim.gayet sağlıklı. Sadece böbrekleri takip edilecek💕 doktorlar kendilerini güvene almak için iyi kötü herşeyi söylüyorlar. Içini ferah tut canım sağlıcakla gelsin inşallah bebeğin 💕💕
Duyguu1148 Sevilypc inşallah onlarda emin olmK için istiyordur ama anneleri psikolojik olarak çok etkilediğinin farkında değiller herhalde inşallah bizlerde senin gibi sağsalim kucağımıza alırız bebeklerimizi 😍😊
Nuranburak Sevilypc ah çok sevindim güzel sonuç almanıza güle güle büyütün inşallah doğana kadar emin olamıyorsun zaten rabbim kimseyi evladıyla sınamasın