Tuerze Merhaba güzel anneler 😊 37+1 deyim bugün dün çatı muayenesi yapıldı ve 2 cm acılık olduğunu söyledi doktorum doğumumuz yakın herhalde böyle bi durum la karşılaşan var mı acaba bu şekilde daha çok mu bekleriz yoksa kavuşmamız yakın midir :)