Yakubum Kızlar 37+4 haftaligim nstde baya bi sancım çıktı az önce de suyum geldi az ama çok değil hastaneye gideyim mi ?
Ledeyna Yakubum suyun gittikten sonra bebegin enfeksiyon kapma riski cok yuksek beklemeniz hata bu kadar rahat olmayin
Yakubum Obsesifk bebeğim de ters çok korkuyorum ya sezeryana alırlar diye bilemedim şimdi napacagimi sancım da cok fazla
Obsesifk Yakubum git git hayırlısı oysa demek ki yapacak bişey yok korkma sezertanda bir doğum şekli sen doktora git bizide haberdar et 🙂
CerenSelvi Ya olur mu gideyim mi? Tabi ki gitmelisiniz. Yapmayın böyle nolur, biz şimdi size burda gerek yok desek gitmeyecek misiniz? Yorum yazmayla hekimlik mi olur? Suyunuz gelmiş ve buraya yazmakla vakit kaybediyorsunuz. Bazen gerçekten aklım almıyor...
GlahBilgiliPelit CerenSelvi 😌😌😌 doğru söze ne denir.. bebek içeride oksijensiz kalıyor gitmediğiniz her dakika bi an önce gidin derim bende...
Yakubum CerenSelvi canım haklisin da sonuçta burada birbirimize danışmak için yazıyoruz. Gidiyorum zaten en ufak bisey de ama alttan çok parmaklama oluyor o korkutuyor beni
Yakubum GlahBilgiliPelit gidiyoruz şimdi de umarım mahvetmezler hastanede o korku var yoksa en ufak bisey de hastanede oluyorum zaten
CerenSelvi Yakubum korkmayın siz annesiniz dünyanın en güçlü kadınısınız 😇😇 o sağlıkla gelsin se gerisi önemli değil. Bol dua edin, kucağınıza alınca hepsi geçecek 😇😇
GlahBilgiliPelit Yakubum cnm mahvedicek bişiyin yok suyun gelmiş doğum başladı artık 😌 korkma dua ede ede git bi avazda inşallah bebeğini al kucağına bizi de haberdar et muhakkak😌😌
NaimeYilmaz Sakinnn doğumunu böle korku dolu hatırlama ... Yakında bebısın kollarında olucak inşallah hepımız o anlara erişiriz 🤗
ZeynepFatih Canım telaş yapma Rabbime sığın duanı ağzından eksik etme öncelikle. Hastanedesin okuduğum kadarıyla doktor ile görüştün mü
Yakubum GlahBilgiliPelit Aslim ZeynepFatih Çok sağolun kızlar alttan muayene etti açılmam hiç yok ama sancı çok çıkıyor suyum da az geldiği için eve yolladı ama en ufak bir sorun da hemen gel dedi ve sürekli uzan yorma kendini dedi ayın 20sinde günüm doluyomus bebeğim de daha dönmemiş😔