Prettymomy Ne diyorsunuz siz Ya?? Bana bile ait olmayan yazı derken paylaştığım yazı bilgilendirme amaçlı bir yazı, size yönelik paylaşılmış bir şey değildi, ama üstünüze alındığınıza göre sizi de bazı doğruların farkına varmak rahatsız etmiş anladığım kadarıyla. Emzirme sitelerini okuyup araştırmanızı tavsiye ederim, belki biraz bilinçlenirsiniz. Basit bir emzik konusunu bile nerelere getirdiniz, madem kullanmayacağım diyenlere tepki verecektiniz neden sordunuz? Yazı dili tabiki daha kısıtlı o sebeple de yazarken çok daha dikkatli ve samimi olmak gerekiyor. Çok ilginçsiniz gerçekten... keşke postunuza sadece emzik kullanmayı düşünenler cevap yazsın diye not düşseydiniz!!! Saygı çerçevesinde fikir alışverişi yapmayı bile bilmiyormuşsunuz ben zaten pişman oldum size fikrimi söylediğime. Neyse bildiğiniz gibi yapın. 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️