Hsrt_orhn hamilelikte kan basıncımız normalın üstünde olduğu için kanı boşaltması gerekiyor o yüzden burun kanamaları normaldir benimde başıma geldi sabah kalkarken eşimi işe yolcularken birden bire burnumdan kan geldi annem hastanede çalışıyordu annemi aradım normal dedi doktoruma sorduğunda kan basıncımız fazlasıyla yüksek genellikle 20yle 26 haftalar arası oluyor burun kanamaları