Mrbrn Kızlar ben 7 eylülde serklaj oldum. Hunilesme kisalma hala devam ediyor 17 haftalik gebeyim ama az önce lavaboda kahve pembe arası akinti geldi ve ardından toplu iğne ucu küçüklüğünde kirmizi bi şey doktoru aradim cok normal serklaj sonrasi diyor ama ben cok korkuyorum saat 3 te gidecegim. Tum gece de sol boslugum mu böbreğimmi anlamadigim bi ağrı yasadim
R_abia Mrbrn serklaj sonrası 1 hafta 10 gün hafif lekelenme şeklinde kanamalar normal. Bende açılma kısalma hunileşmeyle acil serkla olmuştum. 5. Günü kanamam olmuştu doktorda aldığım soluğu ama normaldi herşey 🤗
R_abia Mrbrn aa 1 ay olmuş nerdeyse. Ben 27 eylül diye okumuşum. Umarım herşey yolundadır. İçini ferah tut.😊
Mrbrn Doktorum 3 te geliyor. Kendisi prof perinatalog bisey olmaz normaldir diyor ama 3 e kadar delirmessem iyidir
Mrbrn Tüm gece sol bobregim agridi bide kan sulandirici kullanıyorum ikisinden şüpheleniyorum şimdilik kızlar nolur dua edin bana zaten 4 aylık bi kaybim var çok korkuyorum
agilkaya Mrbrn öncelikle geçmiş olsun aradan baya bi yıllar geçmiş ama görürseniz eğer nasıl sonuçlandı gebeliğiniz acaba umarım sağlıkla kucağınıza alanilmişsinizdir. Bende yarın serklaj olacağım korkuyorum