Elif2260 Merhaba 35+4 günlük hamileyim dün doktora gittim bebeğin 2 hafta geride olduğunu söyledi yani 33hafta gözüküyor. Bebek geri de dedi doktor kilosu da 2.200. Kafamızı cok karıştırdı basına gelen varmı acaba böyle bir durumla karşılaşan napmamız lazım 😔 baska doktora gittim oda aynısını söyledi
Hiranurhilal Elif2260 uzulme canim son haftalarin bebegin daha kilo alir muz peynir yumurta sut ozellikle kasar peynir ve bitter cikolata tuket bebege en cok yarayanlar bunlar
aslimutlu1 Elif2260 kafan karısmasın canım . Olabiliyor böyle bizimkininde kilosu önde boyu geride bi hafta . Ye iç , muz kasar süt yogurt . Stres yapma . 2 hafta 1 hafta gerilik normal sayılıyor .
Lalemm86 Elif2260 cnm genelde annenkarnında beslenemiyosa alıyorlar bebekleri hareketleri çok önemli günde 10 hareket sayman gerekiyor bence peritonolojiye git ayrıntılıda baksınlar ihmal etme