rukiye-02 Hlal benim de özellikle yürüdüğüm ya da iş yaptığım zamanlar aşırı bi ağrı oluyor siz kaç haftalıksınız
Esraygtf Hlal bende 28 haftalığım benimde çok ağrıyor. Her gün maden suyu iç. Fazla ayakta kalınca daha da artıyor ağrı.
rukiye-02 Hlal bende 33+4 ilerledikçe haftalar sanki bel ağrısı dayanılmaz oluyor ya zaman geçse de doğursam diye gün sayıyorum
umudumubeklerken 26 haftalığım bende de çok oluyor sırtüstü biraz uzanınca rahatlıyor uzun süre sırtüstü yatmak tehlikeli ama en azından bir müddet rahatlatıyor