Taze_hamis merhaba cikolata kisti hamile kalmayi engelliyo olustuktan sonra engelleme ya da düşük durumu olmuyo için rahat olsun.. insanlar 11cmlik cikolata kistleriyle dogum yapiyo.. hatta miyomlar buyuyo kanla beslenip ama cikolata kistlerinin buyumesi duruyo adet kanamasi olmadigindan bizzat kuzenimde vardi hamile kaldi çat diye sezaryen oldu hatta bebegi cikardiktan snra kistlerini de alms ayni durumu bir arkdsm daha yasadi ve cok da duydum için rahat olsn.. ne guzel tam da tedaviye baslamada olmus.. bu arada hep baskalarindan ornek verdim ama kendi hayatimi karartan da cikolata kisti 5 6 sene once bekarken aldirmstm kistlerimi biri 3cm biri 5cmdi neyse bu sebeple tuplerim kapanmiş ameliyattan dolayi ve tabiki tup bebek tedavisiyle cok sukurki ilk deneme de bebegim oldu.. sen de saglikla kavuş insallah olumsuz dusunme cunku riski yok.