Esen28 Merhaba arkadaşlar size aklımı kurcalayan bir soru sormak istiyorum 🙄 doğuma az kaldı ilk bebeğim bu hangi bezi kullanacağımı bilmiyorum ilk 3ay Prima diyende var direk Molfix le başla diyen de var sleppy de çok takılıyorum siz neler kullandınız acaba 🙄 memnun olduğunuz bezler neler 🙈 bir de 1 numara kactane almam lazım 😍
Deletedmom277 Esen28 Ben 15 ay kadar Sleppy kullandım çok memnun kaldım sonra külot bezine geçtik ama taşma falan oldu prima denedim o da aynı oldu ama prima yapı olarak daha iyi.
Mlssa Esen28 Sleepy natural kullanıyorum,memnunum.Stok yapma derim,önce 2 paket falan al dene memnun kalırsan toplu alırsın😊