Feyzagkkkk Neredeyse günaydın denilmeli saatlerdeyiö, çok acıkmışız biz. Uyandık uyumaya çalıştık mide bulantısı bırakmadı ... sonuç nutellalı çeyrek ekmek 😁 15+0 yani 16. Haftamıza girdik 🤰 sizde iştah durumları nasıl ?
Dmll Feyzagkkkk bende 3 de uyandm hala uyku yok acıktm mecbur kalkıp birşeyler atıştrdım 😃 39+5 gelsin die dua ediyorum 🙏
Mehtsp23 Feyzagkkkk Bu saatte ayaktaysak, bangır bangır açız diyebilirim 😅Ve resmen uykular haram oldu😅🤦♀️
minkkzm Uykucukus kader ortağım 🤦🏻♀️ Bebek gelene kadar tadını çıkar derler birde🙄 nerdeee... bebek gelse de en azından uyanmama değse🥰
Deryaikrasu Feyzagkkkk 😂aynen bizde o saate kalktık yedik 😒 ve kaç saat oldu o his hala geçmedi 🙄uyuyamıyorummmm🤦🏻♀️😂
Mavilianne Feyzagkkkk 39. Hafta ben tokum o aç 😂 nst de uyuyor artık doktor diyor karnı mı aç 🤷🏻♀️ Cocuk aç doğacak 😂
Feyzagkkkk Meltemkskn Demekki hepimiz açız bu bir gerçek teori 😀 Ben psikolojik sanıyordum aslında. Yemeyince de valla uyutmuyor ya öyle bi şey 😂🤰
nilly Feyzagkkkk gece yarısı nutellası erkek bebek geliyo demek gibi geldi bana. Ama daha çok başlardasın kilo problemin varsa dikkat et yoksa ye gitsin bi daha mı gelicez dünyaya. Ben 13+6 şuan hala bişey yiyemiyorum bitmedi bulantılar.
ant2602 nilly tatlı erkek yada ekşi kız ben onlara inanmıyorum benim her anım tatlı cinsiyet net değil ama doktor kız olabilir dedi. İsteme olayı tamamen vücudun ihtiyacı ile alakalı olduğunu düşüyorum
ant2602 Feyzagkkkk o haftalarda bende öyleydim. Gece kalkıp açım açım diye ağladım 😂😂gün içinde ağzımın boş durduğu nadir. Sabah kahvaltı ile başlayıp meyveler Çerez’ler pastalar 😂ama ilerleyince uyku ağır basmaya başladı 6 da uyanıyorum eşimi işe gönderip kahvaltı yapıyorum açım açççç diyor içeriden 😂