Bidamla Merhaba. Bugun 36+2ydik. Kontrolumuz vardi bebegim bas asagi duruyo. 38+4te sezeryan gunu verildi. Sormak istedigim su esim mesaiye kaliyo bu ara. saat 2 oldu hala gelemedi. Bisey olursa diye endiseleniyorum. Mesela bu gece cok hareketli acaba kendini asagi itiyo olabilir mi? Cok hareketli olmasinda bi gariplik var mi yoksa normal mi?