Sghslove ben şuan 31 haftalığım ve 2-3 gün önce hatta bununla ilgili post açmıştım.2-3 gündür beni mahveden geçmek bilmeyen bi ağrım vardı. Aynı şekilde kusmayla başladı . Önce üşüttüm sandım . Ne uyutuyodu ne gündüz hareket ettiriyordu.ama bugün baya hafifledi şükür . Çocuğun hareketlerinde bir sıkıntı yoksa eğer ben dönmeye çalıştığı , yerine yerleşmeye çalıştığı için olduğunu düşündüm , daha doğrusu baya araştırdığım için öyle düşündüm . doktor kontrolüm yakın diye aynı gün gitmeden ama sizinki yakın değilde yinede bı gidin isterseniz.