Bserappp erken değil ben 16 haftadan sonra şişmeye başladım ama senin dediğin kadar şişmiyordum ellerimde parmaklarım da şişlik yoktu mesela sadece çok ayakta kalınca yada çok hareketsiz kalınca ayaklarım şişiyordu okadar 33 haftalık oldum hala aynı sadece ayaklarım şişiyor