MucizeAnnesi3545 -Ebru- bizimki 35 haftalık ama maşallah hiç yeri daralmış gbi değil 🤗 korkma sıkıntı olmaz bence. Aman hareket etsinler de iyi olduklarını bilelim canım 🤗
[silindi] -Ebru- ne güzel işte 😄🥰 benimde bazı günler hiç durmuyor . Doktora sordum biz ona halay çeken bebek diyoruz onları çok seviyoruz dert etme dedi 😘😊