Zeyzey2018 Slm kızlar aranıza yeni katıldım Bana konya da önerebileceğiniz iyi bi kadın Doğum doktoru var mı?
Hatice_mustafa Zeyzey2018 özel anıt hastanesi REFİKA SELİMOĞLU bende ona gidiyorum ve tek kelime ile harika ve sigortam yok benim gebelik indirimi ile 75 tl ödüyorum canım sigortan varsa bu fiyat yarıya düşüyor
Ekimmeselesi @Zeyzey20 azer aras bülbül efsane Dr. Birde etlik hastanesinde hale adında bir Dr. Var instada var bakabilirsin.
Hatice_mustafa Zeyzey2018 Tabi ki dene hatta benim sigortam yok ama devlet gebelere böyle bi imkan vermiş şükür
Hira123 HappyUmm ilk dogumumu orda yapmıştım ama.suan selçuklu tıpa gidiyorum doğumu orda yapicam inslh maddi imkan olsa hic düşünmem büyükşehirde yaparım yine