Songul1107 kızımda 3 aylıkken kıza benzio dedi doktorum 4aylikken gittiğimde kız ♥️ kesinlesdi.... Bu hamileliğimde de 3aylikken göstermedi cnm şuan 20hftamdayim oğluşum 💙gelicek acele etme yani İnanki kız oğlan fark etmio rabbim sağlık versin sizinde gönlünüze göre versin insallh😍😍