bsratoprak Kızlar 2 gün önce ilk kez nst ye girdim. Bebek kalp atışı orda hangi rakamlar arasında olduğunda normal oluyor?
bsratoprak Mrvee41 Anladım, az önce bir postta bir bayan 140 olunca doktorum sıkıntı var dedi yazmış ondan dolayı içim rahat etmedi sormak istedim teşekkür ederim😊
fundaguner Geçen akşam acile gitmiştim Nst ye bağladılar bebeğimin kalp atışı 170 den düşmemişti doktor çok şaşırmıştı ama net Bi bilgi vermedi sizce neden olabilir?