Sevdakyr Suna_Aysal şahsen bende öyle düşünüyorum herhalde hiç uyumuyor bu çocuk diyorum 😄 bebeğin karakter yapısı hareketli olacak herhalde diyorlar 😊
azizeguneyy Suna_Aysal sebep yok kötü bir şey değil bu bırakın hareket etsin. hareket etmeyincede tedirgin oluyosunuz vallahi anlamıyorum :/
Sevdakyr Suna_Aysal bebeğin kemik yapısının gelişmesi ile ilgili. Yani aslında iyi birşey 😊 6.aydan sonra oluyor 😊
Caglaak Suna_Aysal ne güzel etsin aklin kalmaz iyi mi diye iki gündür o kadar hareketsiz ki tekme attiginda sevinç çığlıkları atasim geliyor