Mr1517 Son 14 kaldı sizde durumlar nasıl ekim anneleri ? Bizim kızın gelesi yok 8.5 aylık olduk 9 u görücez sanırım 👼🏻🤦🏻♀️
Mrvalparslan Mr1517 40+2 (heryere yazdım her postun altına iliştim sıkıntıdan:) sancı yok gelmiyor benim kız da. Herkes gözümün içine bakıyo artık doğur diye. Cuma suni deneyebiliriz dedi doktorum bakalım yarın kontrolüm var sabaha doğuruversem keşke
FSCMK Mr1517 erken başlamışsın söylenmeye doğmadı doğacak demeye 😂kız doğumuma 6 gün vardı halen bende tık yoktu bence strese sokma kendi bebek gelmez bak 😂
Mr1517 Mrvalparslan Her kontrol günü bir umut yok elimiz boş dönüyoruz malesef kız çocukları erkenci derlerdi katiyen yalan 🤭
sc125 Son 16 ve hic acilmam, kasilmam felan yok 🙄 nezaman gelirler acaba... merakla bekliyorum. Biryandan cok yoruldum😥
Mr1517 sc125 Arada yoklayan yalancı sancılar var, her birinde ciddiye almak istiyorum ama yok alamıyorum 🤷🏼♀️ Bende yoruldum ..
sc125 Mr1517 nadiren belimde ve kasigimda agri hissediyorum sanirim o yalanci sanci ama sicak su felan tuttugum zaman geciyor:/ Hayirlisiyla gelsinler insallah.. bakalim kim önce dogurcak😊🥰
Mr1517 sc125 Ekim’de doğum çok bakalım her birimize Rabbim güzel doğum hikayesi yazmayı nasip etsin ❤️🙏🏻
Tugbaklc-4 Mr1517 hayırlısı bakalım sağsağlim kucaklarımıza alalım da 😀 son günler gerçekten geçmiyor gitgel sıkıldım artık
Mr1517 Tugbaklc-4 bende sıkıldım cidden annem öyle deme günaha girersin diyor bırak ne kadar kalırsa içeride iyi diyor hayırlısı 🙏🏻