Irem-rzgarr355 bekle acele etme bana 17.haftamda doktor %80 Kız dedi ama detaylıya gidince doktor sordu cinsiyetini bizde %80 kız dedik o zaman size %100'ünü söyleyim dedi bebeğiniz erkek dedi ve biz şok olduk eşimle o yüzden alışveriş için acele etme detaylıya git orda görürsün kuzum zaten