Kayabusra35 Arkadaşlar bebegim gün içerisinde çok fazla hıçkırıyo sizinde oluyor mu dokturu arayıp söylemem gerek mi çünkü internetten baktım biraz kordon dolanması falan yazıyor
defne55 Kayabusra35 yok canım kordonla alakası yok benimki de çok hıçkırıyor hiç öyle bisey demedi doktorum ciğerleri gelişiyor hıçkırsın
Menis21 Kayabusra35 benimde çok oluyor ama bu uygulamada da normal olduğu yazıyor ve doktorumda öyle birşey dile getirmedi
Kayabusra35 Onlarda yazıyor emme refleksi ve cigerleri gelişiyormuş ama kordon dolanmasıda korkuttu acıkcası bitde gün içerisinde fazla olunca panik yaptım bian teşekkür ederim bu arada cevaplarınız için rahatladım 😊
Kayabusra35 denden 3 4 saniye arayla ritmik bi şekilde oynuyo gibi ama hıçkırık canım çünkü tekmeleri çok daha sert😊
denden Kayabusra35 o zaman tam tahmin ettiğim gibi 😬😬 benimde öyle oluyor ama 20-30 kere arka arkaya. belki daha cok. her zaman değil ama. o zaman bu hıçkırık ☺️ kıyamamm yaaaa
Sehersergen Bizimkinin günde 5 kere hıçkırdığı olmuştu şimdilerde günde 2-3 oluyor ki bu çok güzel birşey herşeyin yolunda olduğunu gösteriyor endişelenmek yerine sevin canım çünkü kendini dış dünyaya hazırlıyor 🐣🌸