Menis21 Bernayksl Ayyy daha çok küçüksunuz diyecem ama aslında göz açıp kapayıncaya geçiyor birden o haftalarım geldi aklıma daha dün gibi 34.6 olduk biz artik hayırlısı ile kucağınıza alın sizde inşallah
Bernayksl Ummugulsum_44 dört gözle saatin yeni bı gune geçmesini bekliyorum her gün nasıl gelişiyor merak edyrm 🙂
Ummugulsum_44 Bernayksl bende uygulamaya bakıyorum gelişimine filan doğru diyorlar verdiği bilgiler vs bebeğimin şeklini burdan öğreniyorum eşime gösteriyorum bebeğimiz bu şekilde diye🤭🤭😍😂
Bernayksl Menis21 bu zamanın tadını cikaralm demi 😀😀 darısı bizim başımıza o günleri görürüz inşallah 9 ay in ayrı ayrı tadı var işte
Ummugulsum_44 Bernayksl kesinlikle öyle inşaAllah sağ salim alırız kucağımıza ben sevmek öpmek için sabırsızlanıyorum