Nuraslanklc olumsuz hic bir başlığı okumayın vesvese yapiyor insan ister istemez. Kontrolleriniz normalse bebek hareketlerini takip ediyorsanjz iciniz rahat gecirin bu süreci. Ben daha son 4 haftadir rahatladim diyebilirim hep diken üstünde vesvese yapip duruyordum neyseki gecti