Kbradaghan01 Merhaba arkadaşlar ben 3 gün önce seZeryan ile Doğum yaptım ve grip oldum öksürükte başladı. Ben ne yaptıysam geçmedi dikiş yerlerim de acıyor bana yardımcı olur musunuz?