Ilkem aynı şey benim de başıma geldi ben 7 haftalıkken kaybettim. İnsanların bir ay sonra kaldım, iki ay sonra kaldım demeleri umut oluyordu bana sizin de bu soruyu o yüzden sorduğunuzu biliyorum. Ben bir ay sonra kaldım o kadar çok inandım ki yeniden hamile kalabileceğime ben inandığım için olmamıştır belki allah istediği için olmuştur ama iyi enerjinizin, yeniden olacağına olan inancınızın da büyük rolü olur diye düşünüyorum. Kötü yorumlara aldırmayın eminim ki kimse kalbinizi isteyerek kırmak istemez. En yakın zaman da bu güzel duyguyu yeniden yaşamanız dileğiyle. Umudunuzu yitirmeyin. Her şey güzel olacaktır.