Melek42 37+2 yiz alt tarafımda bi baskı var özellikle geceleri oluyor bebek baş aşağı pozisyonda normal doğum gözüküyor bide bebek hareket edince sanki doğum yapacakmışım gibi bi sancı girip çıkıyo hemen 9 9 ekimde randevum var bakalım doktor ne diyecek 🤷🏻♀️ 40 ı dolduracaz sanırım hiç gelmeye niyeti yok 😄