Gamzealkilic Merhaba sevgili anneler. Heyner beşik almayı düşünüyorum ama yatağım bazayla beraber çok yüksek olduğu için (aşağı yukarı 70 cme denk geliyor yükseklik) anne yanı şeklinde kullanırken yatagıma denk gelir mi diye merak ediyorum. Alıp kullanan anneler en yüksek kademede yatağın yerden yüksekliği kaç cme denk gelir bilgi verebilirler mi benim için kullanışlı olur mu. Birde hepsiburada dan almayı planlıyorum ne kadar sürede elinize geçti öğrenirsem çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden😌
Yrncbci Gamzealkilic merhaba canım ben instagramdan bebekonforbesik sayfasından aldım 679 tl normalde ama bayram indirimş vardı 620 tlye almıştın hemde kapıda ödemeli. Şuan indirimde değil ama 679 tl de çok iyi bir fiyat. Hepsi buradada falan 700 lerde
Gamzealkilic Kubraaas Sizin yatagınıza denk geliyo mu acaba kullanım acısından rahat mı yanı anne kalkmadan bebege ulaşabiliyor mu