Ozlemhuslu Kızlar iyi akşamlar bugün bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim. Çikolata yedim sırt ustu yattım 23 haftalık hamileyim acaba bi problem mi var ya zaten çok hareket etmiyodu 2 3 haftadır hissediyodum. Ama bugün hiç hissetmedim çok endiselendim
beyazguvercinim33 Ozlemhuslu ben 34 haftalığım 4 gündür bende de yoktu şimdi başladık elhamdulillah yoruluyorlar uyuyorlar bide grip oldum iyice vücut çöktü
Mutlulu Ozlemhuslu uyuyordur canım o haftalarda bnde çok hissetmezdim sol tarafına yat tatlı bişiler ye çok huzursuz olduysan doktoruna görün ama panik yapcak bişey olduğunu düşünmüyorum
Real Ozlemhuslu uyuyor olabilir.benimki bı iki gün çok hareketliyse bı iki gün sakin olurdu .tirmaliyordubsanki icerden:)
Dlk3 Ozlemhuslu Bende 22+5 haftalık hamileyim öyle durumlarda sırt üstü yatıp kumandayı bebeğin bulunduğu bölgeye koyuyorum nabız alıyorum tık tık oynuyor sıkıntı yapma arada hareketsiz kalıyorlar 😀
Essdmr beyazguvercinim33 Sizin haftanız biraz ileri günde 10 defa hareket etmezse doktor hemen gelmen gerekir dedi bugün bana..
Linajinda Merak etme telaşlanma şuan hareketleri tam olarak düzenli değil o yüzden olabilir stres yapma şuan aklımdan çıkar başka şeylere odaklan tekme atıyor olacaktır inşallah bekledikçe dahada telaşlanıcaksın
eyvahanneoluyorum Aynısını 2 gündür bende yaşıyorum. Çok endişelenmiştim ama akşam yemeğinden sonra güçlü tekmelerini hissettim çok şükür 🙏🏻 23+2 yiz bizde. Sanırım kendim çok yorgun ve yoğun olduğum için belki gün içinde hissedemedim ve dinlenmeye geçtiğimde de o uyuyordu. Sizin de öyle olmuş olabilir.
beyazguvercinim33 Essdmr ben o haftalarda da 2-3 gün kımıldamadığı oluyordu 😳ama sonra herşey normale dönüyordu
[silindi] Canım bebeklerin en sevmediği pozisyon annenin sırt üstü yatmasıymış sırt üstü yatınca bebek sinirlenip tekmeyi sallıyor deneyin bence inş hissedersiniz