Mihra MerHaba özelllkle akşamları, gün içerisinde de karnm patlayacak gibi şişkin gergin oluyor sizde de oluyor mu? Bir de gögüs altı ağrısı acısı :(
Asel--- Bendede oluyor canim. Taş gibi okuyor sonra yumusuyor. Kaburgalarini sikistirdigindan agriyodur gogsun benim nefesimi bike daraltiyor