Ceyda28 33. Haftadayız. Doktor artık bebeğin yaşayabilecek durumda rahatla diyor ana benim de daha önce kaybım var. Ne derse desin içim rahatlamıyor. Bi de sürekli ağrı çektiğim için artık takatim kalmadı. Dikiş nasıl alınacak, o muayeneler nasıl yapılacak, doğum... düşündükçe ağlayasım geliyor