Kimyagercik Fikri olan var mi yeni dogdugunda yada 3 aylikken nasil ayakkabi giyer yada kac numara kac aya oluyor bilgi vericek olan var mi acaba
[silindi] Kimyagercik o kadar küçük bebeğe ayakkabıı giydiriliyor mu? Çok şaşırdım ilk defa duydum vay be 😊
Nursem Kimyagercik ben 17-18 numara aldım canım. 6-8 aya kadar giyer dedi satan kişi. Bence 3 aylık çocukta çorapla gezmek yerine ayakkabı giyebilir
Kimyagercik [silindi] ayakkabi dedigim ev patigi gibi dusun alti yumusak corap ustune giyebilcegi cins seyler var