Gizemmali71 Bu tarz ağrılar çok normal.Doğum sonrası vücutta değişimler devam ediyor,hamilelik hormonları vücudu terketmeye başlıyor,rahim toparlanıyor,yumurtalıklar kendini yeniliyor.Bu sürede sancı,kasık ağrısı gibi durumlar normal.
ben de büyük tuvalete 3 gün çıkamamıştım,ama bende lavman yapılmıştı,onun da etkisi vardı.Doktorum bir söyledi,onu aldık.İshal gibi yapıp boşaldı içim öyle rahatlamıştım,sonra da düzene girdi.İlk acıyacak sanıyorsunuz ama öyle çok ıkınmadıktan sonra acı vs olmuyor.