Mer_Ve03 cmtesi akintim vardi koyu renk doktora gittim ,ya progestan igne ve hapı kullanıyorum.iki gündür bisey yoktu demin yine koyu renk akintim geldi😔Neden oluyor sizce ne yapmalıyım?15.haftadayim