eliffkbra Çatlak kremi kullanmalı mı kullanmamalı mı ? 😕 Hepimizin korkusu belkide bilmiyorum ama bu çatlak konusunda ne düşünüyorsunuz bayanlar.
Muallimehanim eliffkbra Çatlaklar tamamen genetik ve vücut yapısıyla alakalı. Çok şey kullanıp çatlayanda var Hiçbişey kullanmayıp çatlamayanda
Cigdem07 eliffkbra canım kullansan bile yapı meselesi oldugu icin çatlıyorsun ben frei öl aldım kullanıyorum ilk zamandan beri şuan 32. Haftamdayım çatladım 😊 direk yapısal bisey
eliffkbra Muallimehanim Bende öyle düşünüyorum açıkcası teyzemin kızı iki doğum yaptı hiç birşey kullanmadı ve çatlamadı
Sevgi8955 Catlamaya musaitse deriniz naparsaniz yapin catliyor diye duydum ilk gebeligimde catlamadi suan 2 .deyim sadece bebek yagi kullaniorm dustan sonra insallah bundada catlamaz 32 haftadayim bakalim bol.su ve sık sık nemlendirmek en etkili seyler
eliffkbra Sevgi8955 su içmek önemli gerçekten ama bu aralar aşırı bir kaşıntı var karnımda , kaşımamak için zor tutuyorum kendimi. Tam çatlak sebebi😊
Cigdem07 eliffkbra Evet bende umursamıyorum içinde bi bebek insan taşıyosun geriliyo dogal olarak 😊 sağlıklı olsunda çatlasın yapacak bisey yok. 💙
Dilru eliffkbra ben hem su içmeye çok dikkat ediyorum hemde doktorumun verdiği kremi kullanıyorum düzenli ama gel görelim sonuç ÇATLADIM 😂 yani olacagi varsa yine oluyor.
Merve_aras eliffkbra ben ilk 4 ay kullandım oda farmasinin aynı sefa kremi şuan yok olmadı şükür onu öneririm kullanacaksanız
defne55 eliffkbra 33 haftalık oldum hiç bisey kullanmadım kullanmıyorum da bu zamana kadar çatlamadım bundan sonrada çatlamam inşallah
Ozge2441 eliffkbra Babe. Krem kullanmaya başladım inşallah işe yarar hamilelikten öncede vardı çatlaklarım
Mrvalparslan Babe kullandım bio-oil kullandım bebek yağı sürdüm badem yağı sürdüm yine de çatladım🤪 biraz genetiğinizle ilgili malesef ama tedbiri elden bırakmayın nemli tutun cildi. Ama çatlayacaksa illa çatlıyor