Canmoglm ✋🏻 Ben ilk doğumdan önce bi ay kala falan bi gebe etkinliğine katışmıştım sonrada piskiloğa çünkü benm yüksek oranda anksiyetem vardı çok işe yaradı bana verdiği çok tavsiyenin içinden bi kaçı o minik bedenin yeryüzünde bi çok kişinin hayali olduğu ve bana verilen en güzel hediye olduğunu düşündürdü ona göre davranmam gerektiğini sinirlendiğim yorgun olduğum zamanlar yardım almaktan çekinmemem gerektiğini en önemlisi bu günlerin geçeceğini söylemişti gerçekten zor günler geçti hatta oğlum yaşına girmesine az bi süre kala tekrar anne olmak istedim çok şükür şu an 22 hflık kızıma hamileyim şükürler olsun evlat bambaşka Rabbim isteyen herkese nasip etsin