Aslicrn öncelikle deliğin bulunduğu yer ve büyüklüğü önemli. Benim testlerde riskim çok yüksek çıktı. Ve nıpt testi yaptırdık temiz geldi şükür. Detaylı için çok ünlü bir profesöre gittim sadece kalpte minik1,5 mm bir vsd gördüğünü yerinin down sendromundakiler gibi olmadığını çapınında küçük old. Korkmamam gerektiğini söyledi. Şimdi 32 hafta olduk delik çok küçülmüş ama böbreklerde genişleme var. O da down bulgusu falan diyen doktor oldu çok ağladım üzüldüm ama kendi Doktorum her bebekte var sen bu testi yaptırdın en iyi perineteloğa gittin artık korkma dddi. Yeni rahatladım İnan’ın.Sizi çok iyi anlıyorum ama doğana kadar böyle korkuda kalıyoruz malesef. Sizin delik nerde acaba genelde onların giriş çıkışlarda olurmuş ona göre endişe etmeyin?