mamyfat93 Ygtbbk bende 9 gün önce doğum yaptım ama korse kullanamadım. Az yara yerinde kanama olduğu için de yapıştırdı hep çamaşıra . Henüz kullanamıyorum o yüzden
Seda_123 Ygtbbk Bence kullanmak gerekli valla sezeryan olursam acımda olsa takıcam hiç çıkarmicam sezeryan göbeği zor gidiyor zayıflasan bile o göbek kalıyor
mamyfat93 Ygtbbk benim çok canım yandı çok sızladı yaram . Yara yerinin altından korseyi bağladı doktor . aslında destek oldu ama ben kullanamadım daha . Belki sende öyle olmaz
Sbl_U İkinci gebeliğim bende diyorum bu sefer dayancam takıcam korse ama bilmiyorum o acıya dayanabilirmiyim😂