belinay13 folikasit ilaç değil ama.Takviye gıda olarak geçiyor ve bebeğinin gelişimi için önemli.Ben gebe kalmadan 3 ay kullandım.Folikasit bitimine 3-4 gün kala gebe kaldım.Gebeyken 2 ay daha kullanmam gerektiğini söyledi.Kullanıyorum da hala.İçini ferah tut ☺️